Oferty pracy
Kierownik działu Administracyjno - Technicznego
Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie zatrudni:
Kierownika działu Administracyjno – Technicznego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie, administracja, kierunki techniczne),
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu administracji,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych,
- umiejętność myślenia analitycznego,
- rzetelność, punktualność, dyspozycyjność,
- przedsiębiorczość i duża samodzielności w działaniu,
- umiejętności negocjacyjne i kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury,
- prawo jazdy kat. B,
- odporność na stres,
- minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad funkcjonowaniem działu i kierowanie jego pracami w sposób zapewniający terminową i prawidłową obsługę działalności statutowej muzeum.
- Nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz wyznaczonych limitów finansowych.
- Nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałową i majątkiem pozostającym w dyspozycji muzeum.
- Nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań działu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi muzeum.
- Nadzór nad realizacją umów i zleceń w zakresie zadań działu, w szczególności kontrola prawidłowej realizacji usług lub dostaw.
- Współpraca ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy podległych pracowników, oraz PPOŻ i RODO zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi oraz organizowanie szkoleń.
- Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi.
- Nadzór nad przekazywaniem informacji związanych z funkcjonowaniem podległej komórki organizacyjnej w celu udostępnienia na stronie internetowej BIP.
- Bieżąca analiza realizacji zadań działu oraz przedkładanie bezpośredniemu zwierzchnikowi sprawozdań z realizacji zadań, w tym niezwłoczne informowanie o występujących problemach.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrektora muzeum, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych muzeum.
- Nadzór nad przeglądami i kontrolami zgodnie z ustalonym planem.
- Ścisła współpraca z kierownikami innych działów i oddziałów muzeum, w zakresie prac technicznych.
- Nadzorowanie prac wykonawców w ramach zleconych usług naprawczych, remontowych, itp.
- Zapewnienie potrzeb transportowych muzeum, w tym nadzór nad środkami transportu.
- Nadzór nad ewidencją, inwentaryzacją i rozliczanie środków trwałych i nisko cennych.
- Przygotowywanie planów remontów, prac naprawczych, serwisów, przeglądów.
- Zapewnienie dostaw wszystkich niezbędnych mediów.
- Zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej muzeum, w tym prowadzenie sekretariatu.
Oferujemy:
- ciekawą i satysfakcjonującą pracę w Samorządowej Instytucji Kultury Województwa Wielkopolskiego, współprowadzonej przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi,
- możliwość samokształcenia i rozwoju,
- świadczenia socjalne,
- kartę MultiSport,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- pracę etatową w Szreniawie
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: muzeum@muzeum-szreniawa.pl w terminie do 31.10.2024r. z dopiskiem „Praca w Dziale Administracyjno – Technicznym”
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty oraz zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym wyżej terminem.
Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Narodowe Rolnictwa w Szreniawie z siedziba w Szreniawie (kontakt: ul. Dworcowa 5 , 62-052 Szreniawa tel. 61/ 8107629, email: muzeum@muzeum-szreniawa.pl
Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. A i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez cztery miesiące od dnia przesłania CV.
Za zgodą kandydatów w okresie jednego roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.
Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały automatyzowanemu przetwarzaniu.
Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie z siedzibą Szreniawie, Szreniawa, ul. Dworcowa 5, 62-052 Komorniki”.